Lunch!


D
å var det dags för lunch efter att ha varit på lunchpromenaden, det var faktiskt helt ok ute, lite halt på vissa ställen men annars så funkar det än. Efter promenaden bestämde jag mig för att lyxa till det lite och gick och handlade lunch, det blev tacolasagne med sallad till, riktigt gott men ack så starkt (min mage kommer klaga om några timmar).

Efter lunchen ska jag gå och läsa lite som jag planerade tidigare idag, jag hann bara sträcka ut mig och öppna boken så kom K hem och då blev det promenad. På tal om K så kom han 3a i tävlingen med en viktnedgång på nästan 6% och det är inte illa på en månad. Han verkar ha blivit taggad att fortsätta så det är roligt att se, sent ska syndaren vakna!


Ha en trevlig dag,
vi ses när vi ses.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, precis. Samvetet kommer direkt ikapp en när träningen inte blir av.

Hoppas du lyckas komma igång! Ha en fin kväll!

2010-10-25 @ 17:28:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Carro

Men vad härligt, det var inte illa! Starkt jobbat av min bror, hoppas att han fortsätter med det goda arbetet! =)



2010-10-25 @ 19:21:23

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0