Måndag




Kvällen har gått fort, har hunnit titta på Biggest Loser och Biggest Loser Sverige, efter det har jag kikat lite på Svenska New York fruar eller vad det nu heter, kunde inte låta bli att fnissa lite när en av dem var hemma i sin hemstad Piteå, dialekten som de bräkte på med där fick mig att tänka på alla tokigheter man har gjort där när man var yngre! Jag kommer ihåg när jag sa till mamma att jag skulle på kalas i Pite men vi gick på en spelning också blev jag intervjuad i tidningen (tänkte inte alls på att den går över Norrbotten) men tack och lov skrev de fel namn så ingen tänkte på att det var jag + att jag hade en horribel makeup med svart läppstift och fan och hans moster. Utöver att de bräkte på med sin grova dialekt så verkade var och varannan gå klädd i leggings, de som filmade lyckades göra så att det såg ut som att alla i Pite är riktigt bondtölpar som inte vet något om kläder (som att jag vet det själv ;) ).

Jag har även hunnit med min obligatoriska kopp med té också tog jag en dusch för att viga in det nya draperiet, det kändes riktigt ljust när man stod där inne. Har även tagit hand om mina fossingar idag, klippt naglarna och masserat dem med lite fotsalva så att de blev lika mjuka som fossingarna på en bebis.

Nu ska jag ta och gosa lite med min nya tomtefilt och titta lite på NCIS LA innan det är dags att krypa ner i sängen för natten. Jag hoppas att alla har haft en trevlig dag och glöm inte bort att säga till era nära och kära hur ni känner för dem, man vet aldrig när det är för sent. ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad mysigt du verkar ha det! ^^ Saknar er jättemycket och ser verkligen fram emot till dess att man kan ses igen! Hoppas ni båda mår bra, ska kila iväg och fixa min obligatoriska kopp te nu. ;)



Många kramar!!

2010-10-19 @ 08:11:38

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0