Out on a limb - Heather Nova

Hemma efter lunchpromenaden nu, jösses vad det var halkigt ute, jag vet inte hur många gånger jag var på G att slå en vurpa! Jag hoppas verkligen att de börjar sanda snart för annars kommer jag inte klara mig undan blåmärken och smärta, om jag inte köper dubbar och sätter under.

Kläderna har kommit, mina leggings lyckades jag ta sönder när jag skulle ta på mig dem och dra dem över foten så BAM hål, helt sjukt, strumpbyxor håller bättre än vad de gjorde kan man säga. Tröjorna som kom sitter helt ok, min absoluta favorit blev den som är på bild här. Den satt riktigt bra över brösten måste jag säga, den kommer användas flitigt. Den stickade jag köpte var också skön, men jag måste ha ett linne under för den visade ganska mycket hud. När jag såg den i katalogen så såg det inte alls ut som att den skulle visa mycket men ack så fel jag hade! :)



Nu är det dags för lite té också ska jag leta upp laddaren till mobilen. Jag borde egentligen ta och plocka undan lite eller kanske dammsuga och svabba lite i köket men jag känner mig inte allt för motiverad att göra det. Äh, va tusan! Jag ska ta och plocka ihop och göra det andra så kan jag känna mig nöjd sen och känslan av att ha gjort något är inte helt fel. Om jag inte gör det så finns det ändå inte så mycket att göra, jag kan se på TV eller kanske läsa men jag ska nog göra något "aktivt" innan.

K gjorde mig lite förvånad idag när vi gick ut på lunchpromenaden, han hade tydligen redan gått ett varv innan han kom hem, han verkar verkligen ta det seriöst med träning och att komma i form igen, det glädjer mig för jag ser hur mycket bättre han mår och känner sig. De andra som hade varit med i tävlingen hade tydligen frossat hela dagen igår till alla måltider och hela kvällen, jag kan inte göra annat än att sucka, va tusan har man pressat ner sig 5-10kg så vill man väl ändå hålla sig där? Nu ska jag bara påminna K om att laga sladden till monstret, sladden som nu är i tre delar - jävla katt! Det ska bli skönt att kunna börja köra på den igen, ska ta det relativt lugnt dock eftersom jag fortfarande är förkyld men lite kan jag nog göra.

*Plockar fram dammsugaren och moppen*

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad för möte? =)

2010-10-26 @ 12:31:54
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0