Shout - Disturbed

Nu sitter jag här igen, lägenheten är städad, disken är borta och lugnet har lagt sig över bostaden. Jag verkligen älskar att jobba helg, det är så lugnt och tyst också har de fönsterlampor som kastar ett mysigt sken i lägenheten. Men vi får se hur länge det kommer vara lugnt eftersom det är Halloween, kan tänka mig att ungdomarna som bor i huset bredvid kommer festa ganska rejält och då blir det till att ringa hyresvärden om det är så för brukarna behöver få lugn och ro i kroppen när de ska sova.

Jag har hunnit avverka en kopp té redan och kommer nog smita in på en andra lite senare ikväll. På jobbet dricker jag alltid Yellow Label som jag har shoppat så att det finns här, det får mig att känna mig som hemma. Har hunnit prata i telefon med K som håller på att lägga upp sin hemsida efter att ha köpt en domän igår, självklart var det någon som lyckades köpa den han skulle ha SAMMA dag som han skulle göra det. MEN nu har han en hemsida som är up and running  ---> www.razorfront.se/  den är inte riktigt klar än och han har nog en herrans massa bilder (gjorda på den gamla Amiga tiden) som han ska snygga till och som sedan kommer hamna där!

D
ags att ordna till sängen inför kvällen och ställa om lite klockor här i lägenheten, jag har även kommit ihåg att påminna brukarna om att klockan ställs om under natten. När vi fick ställa fram klockan så jobbade jag också natt, jag föredrar dock denna när jag kommer få lite sovmorgon ;) Så ni alla där ute, glöm inte att dra tillbaka klockan en timme.


Kommentarer
Postat av: Carro

Riktigt najs hemsida han fixat nu! Ser jättebra ut. =)

2010-10-31 @ 14:21:31

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0