12/10 - 2010



Nu har jag kommit hem efter mitt möte, jag skulle egentligen ha varit där igår men eftersom jag (mitt dumma härke) hade ställt klockan efter mötet som är om två veckor så fick jag snällt gå dit idag istället. Mötet gick bra, det var trevligt folk där (kanske var tur att jag inte var där igår), vi fick lite fika och sen pratade Å om lite tankar som han har ang. olika framtida projekt och jag anmälde mitt intresse så då får vi se hur det går som. Vi fick även se en film som var riktigt intressant.

Dags att hänga upp tvätten och sen ska jag äta en sen middag eftersom mötet drog ut på tiden och jag hann inte äta innan, så kan det gå när man har lagt in mellanmål i kosten och då skjuts allt på lite extra.

Laters

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0