13/10 - 2010



J
ag har sovit riktigt dåligt inatt, jag hade stora problem att slappna av också kände jag mig frusen (som alltid), efter ett tag fick jag ge upp och började läsa lite och efter många om och men så somnade jag äntligen, tyvärr fick jag inte sova ostört utan jag vaknade titt som tätt utan anledning och sen på morgonen fick jag ett SMS, trots att mobilen låg på frysen i hallen så hörde jag den och då var det kört att somna om *suck*. Planen är att dra mig till sängen lite senare och försöka ta mig en liten lur tillsammans med en bok. Utöver dålig sömn så besvärar min rygg mig, jag vet inte riktigt på vilket ben jag ska stå och pinka, antar att man får skylla på åldern och vädret som är ute :)

Vi har inte fått några garderober än, det är snart 3 veckor sedan jag pratade med honom så jag antar att han har "glömt" bort det, jag vet inte om jag ska orka ringa och gnälla på honom eller inte... MEN ärligt talat, hur svårt kan det vara för en STOR hyresvärd att få tag på 2 standard garderober? Det är ju inte så att de aldrig behöver garderober när de har hyreshus i en herrans massa städer? Jag tycker inte att tre veckor är en acceptabel tid, va fan jag hade ju kunnat promenera till Sundsvall och släpat hem en garderob utan problem på den tiden.


Igår när jag borstade gaddarna såg jag att det är dags att byta ut duschdraperiet, sagt och gjort, nu har jag beställt ett nytt och det vi har ska få tvättas och sparas till nästa gång jag vill ha det, skönt med variation... tyvärr fanns det inte allt för mycket att välja mellan men jag hittade ett som jag och K kunde komma överens om :) Ni känner ju mig så självklart var jag tvungen att handla handdukar och badlakan som passade till ;)


Eftersom jag är inne i en frysa period så köpte jag en filt som passar in till vintern också fyra kuddar som ska få bosätta sig på sängen i sovrummet. Båda var riktigt billiga måste jag erkänna, ibland när man är och shoppar så kan man fynda (om man har tur). Jag tror den ena filten kommer få bo inne i vardagsrummet i min fotölj och den andra får komma in i sovrummet så jag har något som håller mig varm när jag är och läser.



Dags att ta en liten smörgås till mellanmål och sen ska jag sträcka ut ryggen en stund,
eller kanske ta fram massagedynan och sätta den i fotöljen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sov också rätt dåligt inatt, men det var dock på grund av att jag drack kaffe på kvällen. Det ska man inte göra om man vill ha en ostörd nattsömn. ;)



Blir fint det där, med duschdrapperiet + tillbehör! Antar att det är från samma sida som du beställt sängkläder och så från? :)



Många kramar!!!

2010-10-13 @ 20:35:50

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0