22/10 - 2010




Nu när jag sitter här så fick jag ett sug efter att spela biljard, vi var ju några gånger och spelade ett gäng men det var långt innan sommaren kom, jag vill gå och spela igen! Jag måste nog försöka boka en helg då man kan spela biljard och kanske ta sig en god drink? Jag har iof spelat lite när jag har varit på Trädgårn, men det räknas inte :)




Om några timmar kommer E komma hit, hon brukar dyka upp vid 13.30 -> 13:40 men då hinner hon bara packa upp sina saker och sen drar hon iväg och simmar i Sundsvall i några timmar. När hon är och simmar ska jag ordna så hon kan använda min laptop eftersom hennes har gått sönder också ska jag göra makaroner och köttfärssås till middag.

Planer inför kvällen finns inte alls just nu, allt beror på hur pigg jag känner mig för just nu är jag lite trött och sliten. Jag och K somnade väldigt sent igår och jag sov lite oroligt, hade riktigt mysiga drömmar men lyckades hela tiden vakna upp ur dem. Det är lite irriterande att när man har en mardröm så kan man minsann inte vakna upp men drömmer man något riktigt bra som man vill fortsätta med, DÅ vaknar man på två röda.

Nu ska jag gå och vika lite tvätt och se om jag kan få mig lite vatten, måste även komma ihåg att ta mig mina tabletter, kan ni förstå att jag sedan jag skaffade dosetten har taigit VARJE DAG, det är bra för mina värden minsann! På tal om värden så har jag nu fått en kallelse till sjukhuset i Sundsvall den 3:e Nov, känns riktigt meningslöst att åka dit för att prata med dem i 5 minuter och betala 500kr men men, det är så det är antar jag.

"The secret to happiness is not in doing what one likes to do,
but in liking what one has to do."
/Source Unknown

Kommentarer
Postat av: Millah

Tack så hemskt mycket=)

2010-10-22 @ 10:46:38
URL: http://millahoman.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0