Shopping i Sundsvall




Shoppingen:
  • Bh'ar (3st) och trosor
  • Godisskål med ljuslyktor till
  • Tékopp
  • Bäddmadrass med ett tunnare madrasskydd
  • Värmeljus
  • Ringar
  • Två filtar
  • Tvättkorg
  • Ljust till J's grav
  • Lödpenna etc så K kan laga sladdarna Lova "lekt" med
  • Choklad/mint té och blåbärsté
  • En liten låda till mina smycken
  • Underlägg till köksbordet
  • Duschcreme och en duschsvamp


Min ask (19kr på ICA Maxi) till alla mina shinies!

Dagen har varit riktigt bra, det var faktiskt roligt att gå runt och titta på saker och shoppa lite, det verkar som att operationen gjorde mer än bara ändrade mig på utsidan, min hjärna är helt fuckad ;) Jag har hunnit titta på så mycket saker, provade skor som jag förmodligen skulle ha brutit både en och två fötter i och en tröja men eftersom jag får nya kläder till veckan så köpte jag den inte.



19,90st på ICA Maxi

D
essa fastnade jag för när vi var och kollade på ICA Maxi, och de passar bra till mina ljuslyktor som jag köpte på Etage i Aug och omedvetet så matchar de med min smyckesask. Tänk vad man kan hitta mycket saker på en mataffär, men jag ska inte klaga!



Tvättkorgen passade riktigt bra inne i badrummet, jag har redan börjat "mata" den med lite av varje. Ni kommer inte få se bilder på resten av sakerna som jag har köpt, de tänker jag allt behålla för mig själv! Men summan av kardemumman, dagen har varit super och sen jag kom hem har jag hunnit titta på "Ensam mamma söker" och druckit té med choklad/mint smak i min nya kopp samtidigt som ljuslyktorna har gett ett mysigt sken och en behaglig doft.

Trevlig kväll på Er ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0