Walking in the air - Nightwish

Det vackra kortet jag fick av Mormor & Morfar efter min operation i Maj

J
össes, jag däckade som en klubbad säl när jag gick till sovrummet, jag hade förmodligen fortsatt att sova om inte E ringt för att be mig öppna porten för att hon glömt nyckeln till oss. E glömde sin baddräkt hos oss i Måndags när hon gick till skolan och idag slank hon in hos oss, jag tyckte hon såg annorlunda ut men mina ögon var inte helt vakna men sen säger hon: "Anna ser du inte något annorlunda med mig" och DÅ ser jag att hon hade rödalinser i ögonen, hon såg lite läskig ut när jag gnuggade ögonen och tittade igen. Hon pratade om att köpa linser när vi var i Birsta i Söndags men jag övertalade henne att spara sina pengar istället och prata med sin mor om det när hon skulle åka hem under helgen, jag borde ha förstått att hon inte skulle kunna hålla sig ;)

Just nu försöker jag samla på mig lite styrka för att gå ut i köket och sätta igång med middagen, köttfärs står på menyn! Ja, jag vet att vi åt det i Fredags men jag är faktiskt sugen på det igen OCH det är perfekt att ha som lunchlåda och sen kan K göra sina piroger med det som blir över. På tal om K så kom han precis in genom dörren så då ska jag springa till köket och övertala honom att hjälpa mig med middagen.

"Don't cry because its over,
Smile because it happened! "
Dr. Seuss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0