Welcome Autumn



Är inte hösten vacker? Alltid när sommaren lider mot sitt slut brukar jag bli lite vemodig, men sen när hösten väl kommer så kommer jag ihåg hur mycket jag egentligen tycker om den, och hur många minnen man har till just hösten. Färgerna är varma och sprakande och det är ändå ett ganska bra avslut inför vintern där allt blir så vitt och oskyldigt (innan bilarna skitar ner snön o.s.v.).

Jag och K skulle ta en promenad tillsammans idag, han sölade sig så mycket dock så jag bestämde mig för att skita i honom och gå ut själv istället med kameran. Det är ganska lugnt och skönt att gå själv, man behöver inte anpassa sig efter en annan persons takt, jag kan stanna och fota mina 2000 blommor och löv om jag vill det utan gnäll!



Jag orkar inte ladda upp alla bilder här, satte ut några utvalda på Bilddagboken och resten får stanna på min dator, kanske att de dyker upp här vid ett annat tillfälle (who knows). Jag har inte så mycket mer att skriva, tänkte försöka hinna läsa lite mer innan jag ska fundera ordentligt på vad kvällen har att erbjuda, har lite serier som ligger och väntar på mig som jag plockat hem under veckan.

Trevlig helg på er ♥


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0