Wonderful life




J
ag och djuren njuter för fulla muggar av att det är Fredag. En kopp té i fotöljen med en mysig filt och fötterna på fotpallen är inte helt fel en kväll som denna. Mirage ligger och sover gott på "ludde", det är ganska lätt att missa honom om man tittar snabbt för han flyter in i ludden.

E sitter i "sitt" rum och pratar med sina vänner på min laptop, hennes hade slutat fungera när hon var hemma sist, tur vi har en extra så hon kan roa sig. Jag har försökt få henne att komma och titta på film, men hon är trött och vill mest ta det lugnt. Imorgon har hon ett önskemål och det är att vi ska gå upp på Murberget så att hon kan handla en mungiga. Jag sa att jag inte lovar någonting för om det är kallt ute imorgon är jag inte alls sugen på att promenera dit, är vädret bra så kan jag gå dit med henne och titta.


N
u ska jag se om det är något spännande på TV, har hunnit med att spela lite Bejeweled 2 som är fruktansvärt beroendeframkallande. Jag kan berätta att det fortfarande jag som håller rekordet hemma hos oss ;) Ses imorrn eller när jag har tid att sätta mig här och klottra lite.

"Things turn out best for those
who make the best of the way things turn out. "
Jack Buck

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha, såg verkligen inte Mirage första gången jag tittade på bilden, var tvungen att titta en extra gång... =P

2010-10-23 @ 10:59:28

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0