10-11/9 - 2010


Då var det helg och jag håller på att bli sjuk, jag har fått börja med mina dagliga tupplurer som jag inte har tagit regelbundet sen jag återhämtade mig från operationen i Maj. Jag hoppas verkligen att det kommer gå tillbaka för jag har inte tid eller lust att vara sjuk just nu.

E kom till oss idag så nu är det lite mer livat hemma hos oss, imorgon ska hon och jag gå på marknaden och titta lite och efter det ska jag och K ut och gå med kameran. Det var inte igår han och jag gick ut tillsammans med den, hoppas på att få lite vackra bilder innan hösten kommer ordentligt

.


K hämtade min bh till ze wedding, nu ska jag bara lista ut hur jag får loss axelbanden helt utan att förstöra den. Jag måste säga att det var en riktigt skön bh att ha på sig, men de borde den vara antar jag när den j*veln kostar 700kr. Vi får se hur många gånger jag kommer använda den efter den kvällen, jag skulle inte tro att det blir överdrivet många gånger, men man vet aldrig.

 

Där har ni en närbild på tyget i klänningen, gissa vem som kommer stå och ta alla kort under Lördagen? :)

 

 


Glömde visst posta detta igår, blev distraherad och glömde helt bort att jag höll på att blogga :) Eftersom jag är för lat att skriva ett separat inlägg från idag så kommer det här istället.

 

Idag har jag varit på Korsmässomarknaden tillsammans med M och L, pratade lite och tog igen tid, bestämde att vi skulle ses igen på Måndag när jag har varit och ordnat håret inför helgen som kommer. Efter det gick jag en sväng med K och handlade grönsaker till middagen, en riktigt god getost som var inlagd i vitlök etc och kardemummarån, en alkoholfri cider som smakade riktigt gott också åt jag självklart strömmingsflundra på tunnbröd. Man kan säga att dagen har varit helt ok!


Nu ska jag och K gå ut på promenaden som jag började skriva om igår, kameran är laddad och redo! Efter det blir det till att ordna middag till E också ska jag gå och hyra en film. That's it folks! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken söt lampa det var som stod i fönstret! Och bh:n du skaffat var verkligen skitsnygg! =) Kommer bli bra det där.



Ha en fortsatt underbar helg! Många kramar till er!!

2010-09-11 @ 16:34:03

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0