13/9 - 2010


Där bjuder jag på en bild från idag, tyvärr visar inte kameran riktigt hur ljust håret är för det är bra mycket ljusare än det där, jag är dock för lat för att gå ut och ta ett kort i ordentligt ljus. På det nedre kortet så visar det nästan rätt om man ser håret som är närmast fönstret, jag har inte vant mig vid att se ut så här och vi får se hur länge det kommer stanna! Ni skulle dock ha sett mig tidigare idag efter blekningen, mitt hår var nästan platinablont med lite orange/gula slingor så hon fick färga igen och sätta in två olika nyanser med mörkare i botten, K älskar färgen och var riktigt nöjd. Själv är jag mer, hmmm vem är den där muppen i spegeln :)


Dagen har verkligen gått slöseriets tecken så som ett avslut på det så ska jag äta thaimat också! Har hunnit köpa en skjorta, mascara, strumpbyxor, ögonskugga och en foundation också klippning/färgning på det.. inte en rolig summa men man lever bara en gång! :) Måste bara ringa mormor först och gratta henne på 78års dagen :)

And she had no fear...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du vågade dig på det till slut, för du har så länge jag känt dig hela tiden sagt att du skulle göra det och det ser riktigt fint ut på dig.



Dock två saker:

1. Vart är det där fina leendet?

2. Släpp fram lockarna igen - gör om och gör rätt! :P

2010-09-13 @ 23:12:53
Postat av: Linda

Men gumman sååå fint! <3

Va lik pappa din du börjar bli :)

Puss <3

2010-09-14 @ 08:52:11
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: V

vilken läckerbit, nu borde vi verkligen supa k full så han somnar på hotellet så gör vi sundsvall, vi kanha dig som killmagnet :-) syns på fredag

2010-09-14 @ 09:12:45
Postat av: Anna

Linda: Men huga, säg inte så :)



V: Haha, vi behöver nog inte supa han full för att han ska somna på hotellet, killmagnet.. det får du vara själv ;)

2010-09-14 @ 17:35:59
Postat av: ♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Trivs du bra i håret!? =) Fint tycker jag :)

Kram C

2010-09-25 @ 20:18:19
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0