16/9 -2010



Då sitter man här igen, har precis tittat klart på en serie och motionerat lite, blev 8km idag och det får allt räcka. Jag känner hur flåset börjar bli bättre och snart kan jag nog satsa på 1mil om dagen istället. Det verkar som att K också har blivit lite intresserad av att motionera, han hade kört 10km igår när jag var och jobbade.

Igår när jag gick och la mig så tänkte jag att jag skulle sova länge och vila ut, självklart vaknade jag 8.30 och kunde inte sova något mer, det enda positiva med det är att jag fick tid att ordna lite saker innan jobbet. Egentligen skulle jag hålla på att städa lite istället för att sitta här, men jag har ingen lust att städa. Däremot ska jag dra igång en tvättmaskin så att jag får undan lite tvätt också ska jag ta fram väskan som ska packas imorgon.

Just tusan, jag MÅSTE komma ihåg att rösta imorgon, frågan är bara vad man ska rösta på? Det känns som att det är som att välja mellan pest eller kolera. Har ni röstat?

*går och drar igång en tvättmaskin*

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag röstade på Piratpartiet!! Om inte dem hade funnits med hade jag nog röstat på Sverigedemokraterna. =P

2010-09-16 @ 16:02:18

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0