22/9 - 2010



Grattis på 23års dagen "syrran",
hoppas din dag har varit kanon!


Har varken tid eller lust att skriva något längre inlägg idag, det får bli till helgen när jag har hunnit slappna av och har tid. Men ni behöver inte oroa er, resten av min weekend i Sundsvall kommer komma vid tillfälle.

Det är snart dags för mig att krypa till kojs, börjar jobba kl 7 imorgon och på Fredag och ovanpå det så är K sjuk och ligger och hostar/snörvlar hela natten *underbart* Innan jag lägger ner för idag måste jag tipsa om: The Gates, började se den serien igår och har hunnit 9 avsnitt, riktigt underhållande om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, tack så mycket! ^^



kramar

2010-09-23 @ 09:34:18

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0