27/9 - Del 2


Nu har fröken Anna handlat en jacka att ha under vintern, det kommer nog bli bra, inte riktigt min stil men nöden har ingen lag och det fanns inte allt för många saker att välja mellan. Men men, så länge den håller mig varm så är jag glad ;) Fyndade även en halsduk och vantar till den också köpte jag en skjorta. Jag har redan en sådan skjorta men den har inte något lila i sig också var den en storlek större, behövde dock köpa en mindre upptäckte jag nu så nu har jag en sådan också. Fasiken vad det är dyrt med kläder, har ju aldrig varit en som handlar mycket kläder utan har bara gjort det när jag måste men nu rackarns har jag lite att ha på mig iaf :)

Ska kolla om K är redo för lunch snart för jag börjar bli lite hungrig och vill gå ut och käka något gott nu när jag ändå är i farten! Men innan jag avslutar detta så kan jag säga att jag har hunnit hitta en julklapp till E:4 och jag tror hon kommer gilla den, tänker inte skriva här vad det är eftersom risken finns att hon hittar hit och läser.

Trevlig dag på er Sötnosar, kram.




Kommentarer
Postat av: Nilla

Tack. Det är absolut inget illa menat så du ska inte ta åt dig eller ta illa upp.

Men just det jag behöver prata om hur jag mår och allt sånt där kan jag inte ta med dig. Det är bara en person jag kan öppna mig för som har följt mig sen dag 1 som vet precis allt som om jag vore en öppen bok.

Jag hatar att prata om det därför går det bara prata med denne person som redan vet allt utan att jag ska behöva dra upp allt det värsta och få frågor som jag inte orkar svara på utan att bryta ihop. Kram

2010-09-27 @ 18:41:31
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0