30/9 - 2010



Då var September slut, eller inte just nu på sekunden men det handlar om timmar. Bring it on Oktober, kan inte bli värre än vad Sep har varit om man säger så. Trots att Okt närmar sig med stora kliv så är vädret ute underbart, solen skiner som aldrig förr och molnen lyser med sin frånvaro. Tänk om solen hade varit så aktiv under sommaren också och inte kommit och gått som jag vet inte vad.


M
in plan för idag är att gå och handla en blomma, A visade en liten uppsättning på facebook igår och självklart var det i en kruka som matchar mina ljuslyktor på bordet, gaaaah varför tittade jag?! Eftersom jag inte har hunnit ta mig ut och handla den än så stal jag bilden från A's facebook, men hon förlåter mig nog eftersom det blir gratis reklam för Etage ;) Visst är den söt? Den kommer passa såååå bra hemma hos mig, ska ta kort imorgon eller så när jag har fått laddat batteriet till kameran som just nu börjar lysa rött. Kanske att jag även tar mig en tur med kameran under helgen (om jag känner mig bättre) upp till J's grav för att se om blomman som jag lämnade är kvar.

Nåjå, nu ska jag klä på mig och gå och handla blomman, hade eg tänkt gå imorgon efter jobbet men det är lika bra jag gör det nu så kan jag sova när jag kommer hem istället imorgon. Annars hade jag fått sitta och vänta 1 timme innan affären öppnar och då hade jag hunnit piggna till så att det skulle sluta med att jag somnar före 23.00 på Fredag.

Någon som är sugen på att dricka té och titta på film på Lördag?
Känner att jag är sugen på lite lugn och ro i glada vänners sällskap!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0