7/9 - 2010 Nr 2!



Idag gick jag till affären där jag beställde bh'n till bröllopet som är om mindre än två veckor, tyvärr så hade den inte hunnit komma dit, hoppas på att den kommer imorgon så jag kan prova den med klänningen (nej, ni kommer inte få se en bild på det). Men eftersom den inte hade kommit hade jag tid att titta på annat, de hade hur mycket som helst på rea så jag passade på och shoppade "lite".


Detta är ett nattlinne som jag fyndade för 200kr, vill inte ens tänka på vad det skulle ha kostat innan rean, jag brukar iof inte ha nattlinne så ofta på mig men det kan vara bra att ha när man behöver sova med kläderna på ;) Till nattlinnet fick man med en liten väska som man kunde sätta det i, kan iof inte förstå vem som skulle vilja ha en liten väska (se bilden nedanför) för att bära runt på just ett nattlinne, nog finns det bättre saker att ha i väskorna.



Utöver nattlinnet blev det en himla massa trosor och ett CK-linne (sitter ihope med trosorna på bilden så det ser lite knasigt ut) med tillhörande trosa, jag måste säga att det var riktigt skönt att ha på sig, mjukt och gosigt. Jag handlade även två bh'ar som går utifrån vad jag normalt brukar ha, jag är en sucker för svarta och ibland vita men annars brukar jag inte exprimentera så mycket med färger men idag så bestämde jag mig för att testa nytt. Det är inte varje dag man hittar 700kr's bh'ar för 100-250kr!



Har ju helt glömt bort att visa det jag handlade i Lördags i samma veva som jag inhandlade min X-trainer, denna gick också lite ut ifrån vad jag normalt köper men jag kunde inte säga nej till den och den sitter otroligt skönt. Nu ska jag prova ringa till en vän och se om hon har tid att prata och efter det blir det till att slappa framför Tv'n tillsammans med K.


"A friend is one who knows us,

but loves us anyway. "

- Fr. Jerome Cummings-


Kommentarer
Postat av: Linda

U made my day gumman! <3 <3 <3

2010-09-08 @ 08:29:11
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Carro

Såg ju riktigt fint ut det där! Såklart man ska passa på när dem sänker priserna på dyra (och bra) underkläder. ;)

2010-09-08 @ 09:06:51

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0