7/9 - 2010



Idag kommer jag nog göra som fröken L, inte hela dagen men en liten stund iaf. Telefonen började ringa vid 7.30, min första tanke var: "Fan, säg inte att det är Onsdag och jag har missat att gå till jobbet." men tack och lov så var det Tisdag och det var V som ringde. Hon var på väg till jobbet så då passade hon på att ringa så vi hann prata lite, summan av samtalet blev att vi ska träffas nästa Fredag och gå ut tillsammans i Sundsvall. Gissa om jag längtar tills jag får träffa henne igen, tänk vad less jag blev med all väntan innan operationen och alla förseningar som dök upp titt som tätt, om detta inte hade skett så hade jag inte träffat denna underbara människa som blev en vän för livet. Visst är det härligt när det klickar så perfekt mellan två människor?

Efter samtalet med V så passade jag på att käka lite A-fil med flingor till frukost och sen lät jag maten sjunka undan. Under tiden som maten åkte dit den skulle så kämpade jag lite med mig själv om jag skulle upp på X-trainern nu eller sen, mitt huvud sa nu direkt mina ben sa SEEEEN! Huvudet vann dock och glad för det är jag för jag fick ner tiden med över 16 sekunder på ett tyngre program än jag haft innan och då fipplade jag lite med fjärren till stereon så jag inte skulle väcka upp alla grannar. Jag är riktigt stolt att jag gör mina 6km om dagen och planen är att ikväll göra några km till eftersom jag inte kommer hinna imorgon (om jag inte gör det riktigt sent). Min dag imorgon är fullspäckad, jobb 7-17, hem och käka för att sedan fara ut och jobba mellan 18-21.00, jag antar att jag kommer sova gott sen.

Dags att hämta lite kallt vatten och ta det lugnt framför TV'n, Days of our lives står på schemat som jag vanligtvis brukar försöka träna framför. Jag hoppas att ni andra får en lika bra dag som jag hoppas att jag får.


"Don't judge another person

until you have walked a mile

in their shoes."


Ps. Jag tyckte faktiskt om nya Robin Hood, efter att jag ställt in mig på att det inte kommer vara som den Robin Hood man är van att se Ds.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0