9/9 - 2010



Ny dag, ny träningsvärk, det lustiga är att idag har jag ont i min högra arm och bara där! Igår hade jag min vilodag med 12,5h arbete istället, idag kändes de två fösta km riktigt tunga och jag ville bara dö. Jag är glad att jag bet ihop för nu sitter jag här nöjd, nyduschad och mätt i magen.

Denna dag kommer vara lika med städning, jag ska dammsuga och skura och torka och.... Jag har lite tvätt att vika undan och disk som måste plockas undan, sen ska jag skriva en liten lista på vad som måste handlas inför helgen. Som belöning när städningen är över ska jag sitta och titta på lite serier i lugn och ro innan K kommer hem för då ska vi och se om bh'n har kommit som jag ska ha nästa helg!

Igår kom svärmor och svärfar förbi, tydligen hade de öst beröm över mig när jag hade gått och jobbat. Jag var så duktig och såg så bra ut o.s.v. Haha, tur de inte sa något när jag var hemma för då hade jag måstat gå och jobba lite tidigare än jag gjorde! Jag och I hade det trevligt igår, vi hann spela lite spel och var och promenerade tillsammans. Jag vet inte om jag kommer hinna träffa henne till veckan eftersom vi planerat in att åka iväg på DANS (JA, ni läser rätt) den 25/9 och det blir så många timmar att det inte finns så många kvar att spendera denna månad. Nåjå, jag kommer mest troligt ändå gå ut och vara med henne nästa Onsdag ändå för att lära känna henne bättre så jag kan anpassa det vi gör så att hon får ut det mesta hon kan av det.

*Plockar upp trasan och dammsugaren*

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0