Lovefilm <3


J
ag vill påminna alla om Lovefilm som jag fick prova på via Buzzador, för er som tycker om att se på film så måste jag säga att det är perfekt! Jag har under kampanjen hunnit få hem tre filmer som jag har velat se men som jag inte har kommit mig för att gå och hyra, men nu när de dimper ner i brevlådan så tar jag mig tid och att sen inte känna pressen att filmen ska vara inne efter 1-3 dagar är perfekt för mig.

Idag blir det till att titta på Stolthet och Fördom som dök in med posten idag också ska jag skicka tillbaka Ice Age 3 som jag tittade på i Fredags med lite vänner. Jag kommer fortsätta med Lovefilm efter att kampanjen är slut, kommer dock sänka ner  det till två (49kr/månad) filmer i månaden istället för fyra (99kr/månaden) så att jag är garanterad att hinna med och titta på alla.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0