Nattsudd!


Bild från goggle, sökord - sleeping sun.

Det börjar bli dags för mig att dra mig till sängen, kroppen säger att den är trött och även knoppen! Dagen har varit lång och händelserik och imorgon blir det till att jobba natt och sen på Fredag har jag inbokat träff med I i några timmar. Planen är att vi ska kika lite på stan, äta middag tillsammans och sen hyra en film som vi tittar på hemma hos mig, det blir nog trevligt!

Jag hoppas att alla har haft en trevlig dag och resten av eran vecka blir underbar. Det var nog allt jag hade att säga utöver att Lova är riktigt irriterande nu, hon springer omkring och låter som ett monster blandat med att hon vill gosa och klättrar upp på en för att sedan springa till köket och tigga mat som hon inte äter när hon väl får den. Så mina damer och herrar, Fröken Lova bortskänkes! När jag ändå håller på kan ni även få en bättre begagnad vovve som luktar riktigt illa större delen av tiden, han behöver klippas/badas och få nya tänder. Istället för att sitta här och ordbajsa så ska jag kliva upp från stolen och sträcka ut alla mina leder och låtsas att jag känner mig som 18 och inte 70 just nu.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Carro

Varje morgon känner jag mig fan som 70+... =P

2010-09-30 @ 07:28:33

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0