1/9 - 2010



Då var man hemma igen och energin är på topp. När jag klev in genom dörren pratade jag lite med K,  sen gick jag på Hemköp och shoppade inför middagen. Såg att de hade gjort makaronilåda på jobbet igår och jag blev så sugen på det att jag var tvungen att handla till det idag, i brist på annat så gör jag middagen redan nu så den får stå och dra sig under dagen. När den är klar ska jag gå iväg på stan och handla blommor som K ska ge till en tjej på sitt jobb!

Dagen igår blev lite annorlunda, K ringde när jag var på jobbet och berättade att han missat sitt flyg hem, hans taxi hade kommit sent o.s.v. så han hade fått omboka biljetten vilket resulterade i att han istället för att komma hem innan 19 skulle vara på Midlanda efter 22.00. Eftersom jag inte kunde gå hem från jobbet för att rasta Mirre så kom svärmor och svärfar in till stan och tog hand om hunden och sen hämtade de K från flygplatsen. Svärfar hade suttit i min fotölj och sett ut som en Dr Doolittle när K kom in genom dörren, båda djuren låg med honom där :)

Well, nu ska jag plocka ut makaronipuddingen från ugnen, sen ska jag ta en snabbis på stan och ordna blommorna så K kan ta med dem till jobbet efter lunchen. Lite senare ska jag se om jag kommer ut på en promenad med J annars får jag gå efter jobbet ikväll.

Ha en trevlig dag alla ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Fan vad irriterande det är när vissa inte kan hålla tiderna så att det resulterar i att man själv får ta konsekvenserna av det... -.-

2010-09-01 @ 12:18:42
Postat av: Anna

Jo, han hade lite panik när han ringde först o sa att han missat flyget.

2010-09-01 @ 12:27:12
Postat av: Carro

Jag förstår det! Fan vad förbannad jag skulle ha varit! Vilket jävla retard det måste ha varit som körde taxin, såvida han inte hade en jävligt bra ursäkt till det där. Kostade det extra för K när han var tvungen att boka om?

2010-09-01 @ 18:01:34
Postat av: Anna

Det är jobbet som betalar det :)

2010-09-01 @ 22:10:50
Postat av: Carro

Ah, skönt det i alla fall! ;)

2010-09-01 @ 23:48:20

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0