15/9 - 2010



Har inte mycket tid att sitta här och skriva idag, har jobbat sen kl 7 imorse till 17 och snart ska jag iväg och jobba lite till. Som plåster på såren ska jag äta en liten äppelkaka på Trädgårn ikväll och jag ska INTE träna när jag kommer hem, igår körde jag 1 mil på Monstret och förtjänar därför en vilodag!

Imorgon bär det av till jobbet igen för att jobba natt, det var ett tag sedan jag jobbade det (känns det som) så det ska bli roligt och efter det är det äntligen Fredag, som jag har längta. Jag borde egentligen börja packa idag eftersom jag inte är hemma imorgon men jag tror jag panikpackar på Fredag istället när jag kommer hem från jobbet. Jag har en liten plan som innebär att jag måste ta med mig mina badkläder, ska försöka få med folket till Himlabadet på Lördag morgon så man hinner leka av sig lite innan allvaret sätter igång ;)

Vi ses när vi ses (antar jag).

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0