Anna goes shopping - skjut mig!


Idag kom kläderna som jag köpte för att ha lite senare när jag tappat något kg, när jag öppnade paketet och tittade på dem så tänkte jag: Happ, in i garderoben och ta fram dem om någon vecka, sen bestämde jag mig för att prova dem ändå och banne mig men jag kunde ha allt! Hade jag vetat det hade jag beställt lite fler tröjor som man kan använda och inte bara en tröja och två par byxor (ett par jeans och ett par mjukare). För att fira detta har jag beställt lite mer kläder så jag klarar mig under vintern ;)


Ja, jag vet att jag är tråkig som handlar svart / grått hela tiden men det är de färger jag trivs bäst i (så det så). Utöver det så är min syster expert på att handla färgglada kläder som hon sedan ger till mig så oroa er inte, jag har min del av rosa/lila i garderoben.

Denna köpte jag dock inte i svart, jag tänkte prova på att ha en lite ljusare tröja och se hur jag trivs i det, om det nu skulle vara katastrof så kan jag glädja mig med att jag förhoppningsvis inte kommer behöva ha den för alltid i garderoben, det mina vänner är det positiva med att tappa lite kilon hit och dit. Byxorna här nedan eller leggings som de heter blev ett måste inför vintern så jag kan pula ner dem i mina skor... sen är det faktiskt ganska skönt och bekvämt att gå i sådana också. Beställde även 2 par linnen som man kan sätta under skjortorna, kastade alla linnen jag hade och det var lika bra för de var blå/grå osv med lite ränder på och det vill jag inte ha på mig offentligt!

 

 

Happ, nu ska jag fortsätta med min lunch, kom av mig lite efter promenaden som jag och K har börjat ta innan lunchen varje dag. Just tusan, köpte en liten korg idag också att hänga på dörren så vi inte har räkningar, korsordstidningar/reklam över hela golvet när man kommer in genom dörren... måste bara hitta något att skruva fast den med!

 

Laters.


Kommentarer
Postat av: Carro

Kan inte klandra dig, det är förbannat kul att shoppa när man hittar saker man tycker om. Tycker plaggen du fått tag på ser riktigt fina ut! =)



Många kramar till er båda!!

2010-09-28 @ 13:42:10
Postat av: Anna

Tackar, jo, de är helt ok! Självklart hittade jag en riktig Anna-tröja när jag väl hade beställt men jag höll mig i skinnet och beställde den inte! :)

2010-09-28 @ 14:31:29

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0