11/4 - 2011



Idag känner jag mig lite lätt döende, jag är så fruktansvärt trött att det är sjukt! Jag var förståndig och gick och la mig vid en vettig tid igår, somnade gjorde jag inte allt för snabbt och drömmarna har varit riktigt störande så jag har vaknat hela j*vla natten.

Idag ska jag iväg och träna, om jag kommer hålla mig flytande är en annan femma. E sitter och äter frukost, hon ser oförskämt pigg ut och hon var ändå igång längre än jag. K började snooza 7.15, jag var redo att bita av honom huvudet efter tre stycken, och sa: "Detta är den sista snoozningen du gör idag!!!", han är fortfarande i sängen.

Nu ska jag gå och se så att E blir färdig, sen ska jag försöka vakna till liv, måste hitta ett par byxor för de jag fick av syster i Aug förra året passar inte alls, synd för de har en bra längd och jag längtade efter att kunna ha dem. Aldrig är man nöjd!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0