12/4 - 2011

Bild från sista festen (10/4-2010) innan flyet.

Eftersom jag har fått dille på biffar som jag senast åt idag på en smörgås så måste jag göra biffar idag IGEN. Biffarna som jag och J gjorde i Lördags är slut, s-l-u-t =( och jag har mina cravings så det är bara att ställa sig och göra!

Just nu står smeten och drar sig lite, den luktar gott och vi får se om det blir lyckat, brukar inte sätta i fetaost men jag ville prova något nytt så då bestämde jag mig för att göra det samtidigt som jag river ner morötter med vitlök också, om jag misslyckas så ställer Mirage upp och äter biffar i några veckor.

Kvällen igår var väldigt lugn och jag behövde faktiskt det, att bara slappa och titta på serier kan vara som balsam för själen, jag vet  inte hur många avsnitt vi såg på igår men tiden tickade på och sen somnade jag gott och sov utan stressande drömmar för första gången på bra många dagar.

Idag ska jag nog ta det passivt också, jag vet inte om det är en förkylning på G, eller om det är våren som är intågande som gör att jag blir trött och snuvig. Jag hoppas på vården för det kan man iaf hantera, jag skulle inte orka bli förkyld igen.

Nu ska jag gå tillbaka till köket, biffarna ska stekas och jag behöver dricka vatten. Jag har kommit på mig själv med att vara riktigt dålig på att dricka, vissa dagar när jag tänker tillbaka så kommer det upp: "Ja, jag tog ju 3-4 klunkar vatten vid lunch". Fy skäms på mig, jag måste verkligen skärpa mig. Men jag antar att det är så det är när man sällan/aldrig känner hunger och törst ska det vara extremt innan jag känner.

Nåjå, vi ses senare!

Ps Om jag inte minns fel så är det idag 1år sen jag började med den mumsiga shaken, nom nom... kan nästan känna vaniljsmaken i min mun Ds.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0