13/4 - 2011



Jag har tränat idag, 5km på "monstret" blev det och det var alldeles tillräckligt, det tog 14min24sek. Efteråt insåg jag att jag ätit för dåligt och druckit för lite och blodtrycket började falla, det var bara att lägga sig ner en stund när jag pratade i telefon. Nu är jag pigg igen, har fått i mig en banan och har duschat.

Avslutade bok nummer 9 från Stockholm idag, tack och lov fick jag två böcker från min bokklubb så jag klarar mig nog iaf två dagar till, sen blir det till att börja med böckerna jag har hemma men som jag inte är speciellt intresserad av att läsa. Vissa böcker får jag en slags feber av och jag kan inte sluta, andra finns där men jag har inget "behov" av att öppna dem, men de funkar nog i krig.

Nu ska jag klä på mig och packa ihop lite gamla stekpannor och kastruller, hoppas på att bli av med dem så att man kan köpa nytt som är ordentligt och inte slitet.

Vi ses

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0