17/4 - 2011



Jag är bäst på att uppdatera, men ärligt talat... tiden bara springer iväg. Nyss var det Fredag och helt plötsligt är helgen nästan slut och jag har inte hunnit med.

Fredagen gick åt till att ha främmande av lite vänner, vi pratade en massa strunt, snapsade och hade trevligt, fler sådana kvällar tack. Vid halv fyra gick de sista tappra själarna hem och jag hamnade framför Criminal Minds.

Lördagen var lugn, riktigt lugn. Jag gjorde inte så mycket, såg på lite serier, fiskade lite i WoW och bara njöt av lugnet. Under dagen var jag iof ute på en promenad och handlade sen oxfilé (helstekt) med klyftpotatis och gorgonzolasås på badhuset när de hade invigning.

Idag är det iaf Söndag, vi håller på att tvätta lite, först in var K's täcke som Mirre hade kräkts på *eeww* och sen ska resten av alla sängkläder in i maskinen. Jag har även hunnit dammsuga lite och gjort biffar, provade sätta i en Créme Bonjour för matlagning, blev en lite annorlunda smak, inte så att man dog av extas när man åt det men det funkar.

Nåjå, nu ska jag plocka vidare och torka av lite i köket, trevlig Söndag på er.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0