27/4 - 2011




Jag skulle gå och titta på skor idag, kikade efter stövlar till min kjol men det fanns absolut inte och kommer inte komma in förrän mot hösten tidigast *suck*. Eftersom jag inte hittade sådana så slank jag in på Åhlens där jag skulle köpa en liten grej som kyler ner runt ögonen och allt vad den gör, hade en innan men den åkte in under kylen och vill inte komma fram igen. När jag ändå var där så hittade jag denna tröja som jag inte kunde säga nej till och en mascara (det enda smink jag kan hantera) för 69kr!

Utöver det har jag hunnit med att betala räkningarna och har även skickat ett mail till mamma med en bild från igår. På tal om igår så blev jag inringd mitt på dagen för att jobba natt, var inte alls förberedd på det men jag gick med ett leende dit och jobbade hela natten. Tyvärr blev det inte mycket sömn, lyckades somna vid 23.30 och sen vaknade jag när tidningen kom (vid 2.45) och efter det kunde jag inte somna om något mer. Summan av det är att jag känner mig otroligt seg i huvudet och har en lätt huvudvärk.

Ikväll blir det jobb igen, inte allt för många timmar men det blir skönt att komma ut. Eftersom jag ska jobba så finns det en risk att jag kommer gå och titta lite på Criminal Minds med (o)djuren!


Grattis Gumman på DIN dag, hoppas du har det bra!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0