30/4 - 2011



Halloj!

Vad gör ni en dag som denna? Själv sitter jag på jobbet och njuter av det "fina" vädret, jag hoppas verkligen att det planerar att bli lite mer sol och varmt ute för just nu är det bara grått och jävligt utanför.

Tänk att det redan är den sista April, tiden går så fort att innan jag hinner fatta det så är jag pensionär och glömsk. Jag har aldrig varit med om att veckorna går så fort som de gjort de sista månaderna, jag tycker jag nyss var hemma i Kalix med familjen och nu när jag tänker efter så är det om bara några dagar 4 månader sedan jag såg dem. Jag måste verkligen se till att åka upp innan jobbet drar igång ordentligt under sommaren!

Iaf, idag är det Valborg och för mig brukade valborg vara en tur till Nyborg, titta på brasan, lyssna på när kören stod och sjöng och sen hem till farmor och äta våfflor. Eftersom jag är här nere så blir det helt enkelt en annan version: Bakadpotatis med någon vegetariskröra, kubb och dryck med H och E. Det kan nog fungera det också även om jag hade önskat att jag kunde vara uppe med släkten och fira med dem istället.

Nu ska jag dra igång lite mer té och sen ska jag plocka ihop lite mer i köket på jobbet.

Jag hoppas att ni får en trevlig valborg och om ni ska titta på brasor kan ni väl titta för mig också, tydligen hade några idioter eldat upp brasan uppe i Gånsvik för några dagar sedan *suck*


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas ni får en fin och mysig valborg iaf! :) Ska hålla tummarna att vädret blir bättre fram emot eftermiddagen. Många kramar!!!

2011-04-30 @ 11:42:55
Postat av: Anna

Brasan vid gånsvk är rätt påbyggd igen =) Var där med pappa häromdagen och slängde skräp. Så den kan brasan räddades i tid. Trevlig kväll!

2011-04-30 @ 15:11:32

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0