7/ 4 - 2011



Jag gillar de olika programmen som finns i mobilen, man kan göra mycket roligt, just nu är min grej den antika varianten! Jag brukar inte gilla att le på kort men när man kan dona så det ser helt knasigt ut så är det helt ok att le!

Nu ska jag fortsätta att städa, har haft världens nysattacker så jag tog en liten paus, jag lyckades dock bara komma upp till 8, inte 10 som är det ultimata! ;) och JA, ni ska få höra om det resterande av min tur i Stockholm, det kommer, be patient!



Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är så skoj med alla appar! :D

2011-04-07 @ 17:34:01
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Carro

Men Herre Gud! Du är ju jättefin och än finare när du ler. Inte ska du dölja det med en massa appar! :)



Kram

2011-04-07 @ 20:15:38

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0