.. .. ..

Äntligen är jag klar med biffarna och jag har tom gett mig på disken också OCH jag har hunnit dammsuga lite (har kvar sovrummet och v-rummet). Jag måste säga att biffarna smakade riktigt bra, jag kommer mao absolut göra sådana igen, tänker dock prova på att sätta ner rödbetor vid tillfälle för det låter gott.

Det ska bli spännande att se vad jag får dille på nästa gång, jag har ju gått genom vissa perioder:

Kyckling i ugnen med klyftpotatis, vitlök o.s.v.
Quornfajitas
Melanzane al forno
Enchiladas
Tonfiskröra med rödlök
Biff med Bambuskott
Stekt ris med blandat kött
Strömmingsflundra på tunnbröd med rödlök/tomat och sallad
Khaw pad med kyckling
Köttfärssås
Gulaschsoppa
Biffar


Endast framtiden kan utvisa vad näste begär kommer bli, men så länge det inte är något som är äckligt dyrt eller alldeles för onyttigt så är det nog lugnt. Kanske jag blir inspirerad av något under sommaren. På tal om sommaren så längtar jag fruktansvärt mycket efter den, det ska bli så skönt när allt är grönt och fint, blommorna blommar och alla är så glada under sommaren. Man kan sitta ute länge under kvällarna och kackla, man kan bada och njuta av livet, detta år ska jag nog försöka åka ut till Smitingen under dagen och testa vågorna när det är lite varmare än det brukar vara när vi tar oss dit ^^

Nu ska jag titta på Bachelorette som jag missade igår och sen ska jag fortsätta med mitt dammsugande också finns det en ganska stor risk att jag kommer läsa lite, jag borde ha lås på boken och att den bara är öppen ett visst antal minuter/dag så att den räcker lite längre.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0