.. . .




Jag glömde ju helt bort att skriva en sak som jag tänkte skriva när jag bloggade innan! Jag är i  DESPERAT behov av en ny bikiniöverdel (de som är som ett linne), vanligtvis brukar den bara fladdra omkring men idag smet en tutte mitt i gympan, det är tur att Helga & Agda är blinda!

Jag blir så less på att det ska vara så svårt att hitta, det finns på Ellos men jag föredrar att ha en chans att prova innan men ingen affär i denna stad verkar bry sig om att få in sådana *suck*. Nåjå, jag får väl börja ha på mig något under den som sitter åt rejält så det inte gör något om överdelen åker runt lite som den vill, vilka problem man kan ha. Jag har säkert 3-4 bikinisar och två baddräkter, de flesta har jag inte använt mer än 2-3 gånger, slöseri på pengar. Så går det när man är optimistisk och köper och inte tänker att de kanske inte kommer passa sååå länge.

Nu ska jag läsa för ögonen är trötta, J väckte mig alldeles för tidigt idag när hon sa att hon inte skulle komma och träna.

Bye bye!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0