.. .. ..

Hem ljuva hem, det är alltid skönt att komma hem efter att ha varit på jobbet i 26h, det låter mer än vad det är för tiden verkligen springer iväg.

Nu när jag är hemma så är det dags att sätta igång med mina "projekt" innan kvällen kan börja:

* Duscha
* Raka benen
* Hitta vettiga kläder
* Försöka hitta kubbspelet
* Sätta på ugnen och komma ihåg att lägga in potatisarna kl 18.00
* Renbädda i gästrummet som R ska bo i Söndag - Torsdag

Det låter kanske inte som mycket men innan jag har kommit mig för att göra allt så har klockan sprungit iväg ännu mer. Jag borde också börja titta på vilka kläder som ska få äran att åka med mig Söderut till veckan, borde tvätta och dona men det får nog bli på Måndag. Just tusan, jag måste även skriva färdigt ansökan som jag ska skicka in på Söndag och sen ska jag börja fila på en annan ansökan som ska in innan den 11:e Maj. Många järn i elden m.a.o.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0