Hemma igen!

Jag ska försöka blogga vid tillfälle om tiden i Stockholm, jag kommer dela upp det i ett inlägg för varje dag, eller Söndagen behöver jag nog inte blogga om för den bestod mest av en öm rumpa och en trött Anna! Idag är jag alldeles för trött i kroppen för att sitta och blogga ett längre inlägg + att jag måste föra över bilderna från kameran till datorn innan jag sätter mig och skriver!

Ni får helt enkelt nöja er med detta: Jag hade en riktigt bra helg i Stockholm och jag hade lätt kunnat stanna kvar lite längre, nu har jag äntligen hunnit gå runt och se lite saker och sen en utgång i Stockholm var inte helt fel för drinkarna rockade. Utöver det "hoppade" jag upp på vågen idag och såg att jag tappat 1,5kg under min tid där nere, inte illa pinkat ;)

Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du hade det toppen! :) Det är skönt att åka iväg ibland :)

Kram C

2011-04-08 @ 15:31:01
URL: http://spindeltjejen.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0