Tjo!

Nu är det inte många timmar kvar att jobba, om jag har tur så är jag hemma runt 16.50 (hoppas på det).

Eftersom det är så bra väder just nu d.v.s. det regnar inte så ska jag och en brukare gå ut på en promenad, det är inte helt fel att få lite extra motion via jobbet. När vi promenerat klart ska jag finslipa på middagen som ska serveras här idag och efter det får vi se vad som händer och sker.

Nu när jag pratade om middag så längtar jag genast till middagen som vi ska äta idag, E pratade om en fetaoströra och det lät inte helt fel, ska försöka använda kameran idag så att jag kan dela med mig av kvällens spektakel till er andra som inte är här.... risken finns dock att tanken på kameran kommer försvinna.

Nåjå, dags att ta på sig ytterkläderna och dricka lite vatten och sen bär det av på äventyr!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0