20/4 - 2011



När K fick lunch sprang han hem och frågade om jag skulle med på Coop, jag trodde det var för att vi skulle handla lite inför påsken och frågade varför vi skulle gå redan idag, det är ju ändå bara Onsdag! Tydligen hade han fått en avi så han ville gå dit och hämta ut sitt nya headset som hade allt möjligt på sig, han hade köpt det på 65% rabatt så det gick på 600 eller nåt liknande. Helt galet mycket pengar att slänga ut på något sådant men den hade tydligen usb anslutning, 7.0 ljud och en inbygd röstförvrängare så "nu kan jag prata som en smurf", verkligen nödvändigt!

Iaf på Coop hittade vi godis som ni kan se, om inte folk kommer hit och äter från skålen så kommer detta finnas k bra många veckor, om nu inte K får ett ryck och käkar MASSOR av godis. Brukar normalt inte köpa så stora mängder men för 39kr/kg eller vad det nu var så var det bara att plocka på: "Dessa kanske är goda och dessa...".





När vi gick mot djurmaten så gick jag förbi en vattenkokare och eftersom jag gnällt så mycket på den jag har (en vit) att den alltid ser skitig ut, att jag får torka den hela tiden o.s.v. så bestämde sig K för att köpa en till mig för att jag har varit så "snäll" och eftersom att det är påsk.. eller så sa han: "Nu behöver jag ju inte köpa någon julklapp, haha." och jag kontrade med: "Som att du kommer komma ihåg detta när julen kommer." Jag har testat denna nya maskin och den funkar alldeles utmärkt och är i perfekt storlek för mig.



Jag har varit duktig och laddat upp lite bilder från när jag och P var på skansen, jag orkade verkligen inte ladda upp alla för det skulle ta tusen år så jag fick rensa lite bland dem också har jag ändå en massa ovisade kvar som jag kan ha i bloggen (me smart). Bilderna finns HÄR om ni är intresserade av att titta på dem.

Nu ska jag ta och kika lite mer på Criminal Minds, har bara kvar 2 eller 3 avsnitt på säsong 2, utöver det har jag en himla massa andra serier på datorn som jag måste föra över till hårddisken men det blir när säsong 2 är avklarad för jag har ändå lite avsnitt från säsong 6 som jag inte tagit hem och lagt in i mappen.

Jag hoppas att ni får en trevlig kväll, själv ska jag jobba i några timmar men det är helt Ok, det är skönt att komma iväg från hemmet då och då.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0