23/4 - 2011



Äntligen är jag klar med biffarna, det tog en jäkla tid måste jag säga. Men nu finns det iaf så att det räcker ett tag och det är alltid skönt.

Idag har jag varit ganska trött, somnade vid 5 vaknade 10 men sen däckade jag igen vid 12 och sov till just efter 14.00. Sen dess har jag hunnit handla, diska, dammsugit, druckit en god drink (ingen alkohol i) gjord på

Svartvinbärscider
7-up
hallon
is

skulle egentligen ha haft hallon/stjärnfruktcider men de hade inte den på affären, fick en drink som innehöll det igår men med sprit i så klart! Den var riktigt god måste jag säga och slank ner utan större problem.

Iaf, igår var jag på min FÖRSTA tjejfest EVER i mitt liv, inse att det tog 30år att komma till en sådan, jag har ju alltid umgåtts med killar så de har alltid varit med på ett hörn, kanske inte hela kvällen men de har varit där större delen. Som ni vet var jag lite tveksam till att gå eftersom jag inte gillar att träffa nytt folk  men jag hade ärligt talat riktigt jävla roligt och nu undrar jag för mig själv: Varför i hela friden tog det mig 30år att göra det?! Tjejerna var riktigt trevliga och jag kände mig inte utanför som man kan bli när man bara känner en och alla andra känner varandra väl, jag kände mig riktigt välkommen. Så jag måste tacka fröken för inbjudan och säga att det gör jag gärna om! :)


När Mirage blir klippt vill Nyx vara med!

Vi hann med ut på Bittens en sväng där jag träffade på lite arbetskollegor och andra trevliga människor, en där frågade lite oroligt hur det var med mig eftersom jag blivit så liten och sen kom uttalandet: "Du har alltid varit fin" sådana kommentarer kan värma, däremot ogillar jag sådana som kommer: "Men OJ vad du är fin nu" usch och fy! Men men, på krogen hann jag med att smaka på en bacardi lemon o cola (nom nom) och svamlade på med Fröken M och S.

När krogen stängde stod K utanför och halvdansade med hörlurar på sig, de visade sig tillhöra en gubbe som var 70+ och han körde riktig old school med kasettband!! Sen stod han och K och sjöng dansbandslåtar tillsammans där i säkert 20 minuter och dansade lite, jag låtsades som att jag inte visste vem K var. Sen landade vi hemma hos oss och K kom in lite senare än alla andra och sa att gubben hade fått ragg på en 50+ tant och sen sprang han ut med hunden, lite senare kom han tillbaka och hade tydligen träffat gubben o tanten igen!! Damen hade sagt till honom: "Håll käften gubbjävel" när han stod och sjöng högt på sina dansbandslåtar och då sa han till henne: "Håll käften annars dödar jag dig" och varvade med "spöa skiten ur" han gillade tydligen inte att man avbröt hans sång...

Jag har sett så mycket Criminal Minds så om det dyker upp ett lik så vet jag vem det är!!

Städning och klippning på G, missa inte gardinstången som e på G ner,
för femtielfte gången.

Ps. Grattis Kusin på din födelsedag. Ds.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack, tack! :) Hade en mycket trevlig dag med släkt, god mat, fina presenter och mycket bra väder :)

2011-04-25 @ 13:34:11

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0