Very Berry!



Efter att ha varit på bolaget med K så gick jag till Coop för att hämta ut ett paket, självklart hann jag bli sugen på en smoothie när jag var hemma så det var bara att handla ingredienserna på Coop.

Jordgubbar
Hallon
Blåbär
Bananer
Vaniljyoghurt (delikatess)
Äppeljuice

så nu sitter jag här med en Very Berry som man förövrigt ska dricka om man är i närheten av en Naked Juice Bar - deras är suverän.

Jag fick med mig paketet hem och byxorna satt perfekt så nu har jag äntligen ett par vanliga mjuka a la medium som jag kan ha också två 3/4 byxor till sommaren *yay*. Den ena tröjan satt perfekt, den andra som var mer en tunika/klänning var lite luftig så jag hade nog kunnat ta en 36 istället för 38 men jag orkar fan inte skicka tillbaka när jag redan provat. Jag har inte provat mina linnen som kom i paketet och den tredje tröjan som jag beställde verkar ha tagit slut.

Det är egentligen helt sjukt hur storlekarna varierar, jag pendlar just nu från Small (vad nu det är för nuffror) upp till 42 om det är en skjorta för att få plats med brösten men då är resten av skjortan för stort men normalt ligger jag på 38/40. Varför kan inte alla bara hålla sig till samma storlekar så att det blir lite lättare att beställa kläder. Detta skulle vara extra behändigt eftersom jag ogillar att prova kläder utan är mer för att bara "det där ser bra ut, köpa och gå" men nu måste jag in i provhytterna och jag verkligen OGILLAR deras speglar och ljus.

Vad jag kan hamna på villovägar, skulle skriva om min smoothie och turen till Coop och hamnar in på storlekar på kläder, nåjå... ni vet ju hur jag är som *förvirrad*.

Vi ses!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0