3/8 - 2011


Sötnöten Ludde

Det har inte blivit så mycket tid vid datorn den senaste tiden, men sånt kan vara skönt det också minsann! :) Jag har hunnit vara på galej hemma hos S med oss där var P,T,A och P's bror M så nu har jag nästan träffat alla bröderna! :) Festen var riktigt trevlig och avslutades med ett nakendopp ute i Svartvik, herrarna var snabba att doppa sig, jag och T var lite segare för vi funderade på hur vi skulle kunna få med oss en handduk i vattnet utan att de skulle märka det. ;)

På Lördagen kom syster med familj, vi åt middag tillsammans och pratade. På kvällen gick vi iväg till Skeppet för P skulle åka hem på Söndagen så jag ville hinna träffa honom en gång till, där fick jag även träffa T, A och A, det var ett riktigt trevligt gäng måste jag säga! :) Vi pratade om att jag och T osv skulle komma ner till Stockholm den 19:e Aug, vi får se om det blir verklighet men det skulle nog kunna vara riktigt trevligt! :) P lockar med sin bastu och att han bor nära vatten, kan det bli bättre?

Under Söndagen drog vi iväg till Birsta för att handla lite och VAD det handlades. Jösses, jag vill inte ens tänka på hur jag kommer få sitta i bilen på vägen hem till Kalix! Det kommer vara T-R-Å-N-G-T! Jag hittade en skjorta på Gina för 47kr och en kjol för 40 något, det gillar vi. Jag kollade även på en sån där hoppa in i dräkt och konstaterar att jag måste ha XS-S på dem om jag inte ska ha plats för en till människas ben på längden! :) De var sjukt stora.


E leker på stranden i Svartvik

I Måndags drog vi iväg till Svartvik och badade innan jag skulle jobba, E lekte i sanden och såg nöjd ut, jag var också nöjd för det var så lugnt och skönt. Vi hann även gå och titta lite på stan här i Härnösand, syster shoppade lite mer kläder till barnen och jag var duktig och bara tittade.

Sen drog jag till jobbet och arbetade en natt, sov inte allt för mycket den natten men den var trevlig ändå! ;) Igår åkte vi ut och badade igår, målet var Stallarna men syster missade avfarten så det blev Gussjö istället. Vattnet var varmt och skönt och det var inte överdrivet mycket folk där.

Efter stranden åkte vi till Dollar och tittade lite och sen Coop. Till middag gjorde syster en riktigt god grej med fläskfile, olika löksorter, sweet chili o.s.v som man sedan åt med sallad i pitabröd, riktigt smaskigt. När kvällen kom tittade vi lite på TV och sen slog de igång en film men jag gav upp och gick och la mig för natten.


Sötnosen E

Idag jobbar jag kl 15 och sen när jag kommer hem imorgon så bär det av Norrut, yay! Som jag längtar, jag har packat väskan och är mer än redo att åka upp och hälsa på vänner och familj. Jag vet inte om jag kommer ha tid att uppdatera så mycket mer i bloggen förrän jag kommer hem från Kalix, men man vet aldrig :) Kort ska iaf tas och jag ska nog lägga ut korten jag har tagit på bilddagboken också vid tillfälle :)

Ha det bra så länge alla <3

Ps. K var glad över sin present som han fick i förskott av mamma och pappa, det blev ett dubbelt våffeljärn med våffelsmet och sylt till. Ds.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0