Locobase Repair!

Jag deltar i kampanjen med Locobase Repair via Buzzador, jag måste säga att salvan är riktigt behaglig, speciellt jag som brukar få problem vid öronen p.g.a. torrhud/exsem och den hjälper verkligen, jag kan varmt rekommendera denna :)

Om Locobase Repair

I första hand avsedd för:
- torr, fnasig eller sprucken hud på händer, fötter, ben, armar och övriga kroppen.
- förebyggande behandling för dig som utsätter din hud för stora påfrestningar.
- komplettering och uppföljning till behandling av eksem med kortisonsalvor

Huden tillförs fett som det normalt skulle ta flera dagar för huden att själv framställa . Normalt räcker det med en insmörjning per dygn.

Innehåller varken parfym, konserveringsmedel eller färgämnen. Fetthalt 60 %.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0