Sex dagar kvar...

När man sitter på jobbet får man ta vad man har, därför bjuder jag på en bild från Sep.

Nu är det Måndag och veckan har äntligen börjat, jag kryssar i mitt sinne av dag för dag och efter idag är det bara två dagar och en natt kvar att jobba innan ledigheten. Jag har hunnit vara dukitg och pratat med min ena chef idag OCH lönekontoret för att se om jag hinner få pengarna för fosterhemsgrejen denna månad. Det är nämligen så att de har ett brytdatum den 9:e varje månad och jag kunde inte lämna in mina papper förrän den 12.e på morgonen iom att tjejen var hos oss till det datumet. Tack och lov hade hon hunnit lägga in det så det kommer utbetalas med resten av min lön den 23:e Dec *glad*

Jag har hunnit sitta och skapat en liten "shopping list" i mitt huvud nu inför Fredagen så att det ska gå smärtfritt, annars kommer jag springa runt som en höna utan huvud och inte veta vad jag ska göra. Detta kommer vara första gången någonsin som jag går omkring och handlar den 23:e Dec, jag brukar normalt vara färdig men detta år har jag verkligen dragit ut på det, hoppas de vill slå in paket åt mig på affären för annars måste jag ta med julpapper och slå in det "i smyg" när ingen ser på.

Anyway, ska fortsätta att jobba lite så att tiden springer iväg ännu fortare. Jag hoppas att alla får en mysig Måndag.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0