10/2 - 2011


En färgklick behövs ibland när man är ute och mitt lååånga linner ser ut som en klänning!!

Jag är bra på att skriva här, inte första gången jag skriver det och inte den sista gången, verkar vara det enda jag får ur mig här nu för tiden! Under veckan har jag hunnit prata med en chef för att få lite papper (igen) också har jag jobbat med I i några timmar igår, utöver det har jag bara tvättat och städat lite.

MEN snart är det helg och det känns bra, imorgon kommer E hit och tittar på film med mig och sen på Lördag blir det lite galej för att sedan avslutas med jobb på Söndag-Måndag. Jag tror att det kommer bli en bra helg, det brukar bli det när vännerna tittar förbi och livar upp stämningen!

Utöver det är det lite jobb på kalendern då och då, tyvärr samlas det oftas på helgerna (en av dagarna) så man kan inte alltid göra allt man vill men jag hinner iaf med lite och det får jag nöja mig med som det är nu. Nästa helg blir det till att spendera några timmar med I, hoppas på att det blir film eller bio och sen efter det får vi se vad som händer.

Just nu snöar det i Härnösand och det är kallt, när jag gick till affären kändes det som att jag gick flera mil trots att det bara är några steg att gå, snön var överallt och jag fick "plumsa" runt i snön och mina skor var inte roliga efter det, som tröst för all snö så "hittade" jag delicatobollar så jag ska mumsa på en halv under kvällen tillsammans med ett vinglas som är fyllt med pepsi max och lite is *nom nom.

Nåjå, nu ska jag sluta svamla här och göra något "vettigt", nu vet ni iaf att jag lever!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack så jätte mycket! :)

2011-02-11 @ 08:16:24
URL: http://lenasjewelry.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0