15/2 - 2011


Jag hoppas att alla hade en bra dag igår, min var helt ok, soppan smakade fruktansvärt gott och sen på kvällen åt jag ett vaniljhjärta som smakade mumsigt. Kvällen avslutades med två avsnitt från en serie och sen somnade jag som en stock, hela natten hade jag underbara drömmar så jag var i det hela glad att jag inte skulle behöva kliva upp länge (nu för tiden är jag alltid medveten om att det är en dröm - tack och lov) men tror ni inte att jag hade glömt att stänga av larmet på mobilen som jag hade när jag jobbade natt, kl 6.00 sätter den igång och ringer och drömmen försvann med ett pooff.

Dagen har varit seg, jag är fortfarande inte i form i kroppen vilket gör att mitt humör tryter mer än det brukar göra, samtidigt är det skönt att bara släppa på tyglarna ibland....

Fick mig iaf lite sömn och en stund med Läckbergs 7:e bok, nu sitter jag och ordnar ihop så att serierna börjar komma till mig igen så att veckan kommer vara räddad. Imorgon är det jobb med I, ska se om jag inte kan vinna i biljard denna gång också måste jag komma ihåg att ta med lite dineros så att jag kan fika.

Nu ska jag plocka bort lite saker och koka mig en stor kopp med té, sen kan kvällen börja och jag hoppas för allas skull att det kommer vara en lugn kväll för under ytan bubblar det fortfarande, ni har blivit varnade.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0