16/2 - 2011


Nu sitter jag här med min gulaschsoppa och njuter av tystnaden i lägenheten, utanför är det också tyst, inga plogbilar ingenting som stör lugnet och jag känner mig glad. Ibland är tystnad exakt det jag behöver och vill ha, tyvärr är det allt för sällan man får det. Jag är egentligen inte speciellt social av mig i det långa loppet, jag har mitt behov av att vara ensam och när jag sedan umgås så får jag ladda upp batterierna igen till nästa gång, men ärligt talat då jag trivs bäst är när jag har lugnet runt omkring mig och en bok i mina händer.

Idag tänkte jag jobba lite och efter det ska jag försöka titta på någon serie, K ska umgås med H så jag tänker hålla mig i bakgrunden så de får ha "föräldrafritt". Jag tror att jag och Läckberg kommer ha en trevlig kväll tillsammans minsann och det är inte något att klaga över.

Men men, ska fortsättta med min soppa innan den blir kall och sen ska jag leta fram lite kläder som jag kan ha på mig under dagen. Vi ses när vi ses.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0