17/2 - 2011

Torsdag, kul att veckan har gått så snabbt. Idag står fisksoppa på schemat också ska jag ta och tvätta lite. Jag fick hem fyra böcker med posten idag så nu har jag iaf lite som kan underhålla mig i några dagar (max4 om jag gör som jag gjort den senaste tiden).

Under helgen kommer nog E förbi, vi ska göra quornwraps, måste bara komma ihåg att ringa mamma och fråga om receptet för jag tror jag har slarvat bort det, kommer iof ihåg allt som är i det utöver såsen som man har på sidan. Det kan hända att vi kommer baka något gott från tidningen (se bild ovanför) som jag köpte igår, det fanns otroligt många goda recept i den. Sen får vi se om I kommer hit på Lördag som vi pratade om eller om det blir så att hon ska åka ner till sin pappa denna helg också, måste ta och ringa hennes mamma ikväll och dubbelkolla så att det inte blir något missförstånd.

Annars knallar det på, jag går från besviken till fruktansvärt arg och jag bara kokar över av känslan av att vilja hämnas, men jag ska vara bättre än det och inte göra det. Om jag bara kunde säga vad jag tycker, tänk vad lätt livet hade varit då, nu måste jag istället le och vara trevlig hela tiden och det gör mig galen. Nåjå, den dagen kommer nog komma då jag kan hugga och jag kan redan nu känna hur skönt det kommer bli!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0