21/2 - 2011

Är det bara jag som blir spyless på vissa människor? Jag fullkomligt avskyr folk som tror att allt man skriver handlar om dem, säger man något så måste det vara riktat till dem även om det absolut inte är det. Just nu är det en person som verkligen går mig på nerverna, hon trippar där som en liten prinsessa och tycker att hon aldrig gör någonting fel och att om det är något bajs så är det alla andra som är omogna och idioter, men vet du vad fröken? Du är inte så jävla vuxen som du tror och du ska inte tro att folk inte vet vad du håller på med, du kan spela fin och snäll när inte han ser på men det är många som har sett din riktiga sida, jag hoppas bara att skygglapparna försvinner innan du förstör en till människa. Sådana som dig gör mig spyfärdig. Det roliga med denna människa är att hon är överallt och gnäller om jag skriver någonting och då handlar det till 99% absolut inte om henne, jag har bättre saker för mig än att sitta och skriva saker riktat till henne 24-7, vissa av oss har ett liv. Men här får du ord till dig trots att du inte förstår det, men känner jag dig rätt kommer du använda google translate. /Gnällmode OFF

Nu är jag klar för idag i bloggen, behövde bara lufta mig lite.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0