28/2 - 2011


Jag är trött som ett as, hela natten har jag vridigt mig runt och febern har rasat genom kroppen, samtidigt som jag har legat där och känt mig som att jag brinner upp och sen fryser ihjäl så har min hals gjort ont som fan också har jag hostat slem som aldrig förr, jag trodde aldrig natten skulle ta slut och jag trodde aldrig att jag skulle få sova en liten stund. Det enda positiva med att ha feber är att jag inte behöver lägga mig med iskalla fötter, händer och näsa.

Idag kröp (kändes som det) jag till apoteket, huvude snurrade och jag svettades som en gris, fick tag i lite Strepsil och Bafucintabletter också handlade jag Panodil Zapp eftersom jag kan äta dem, nu har jag tagit två tabletter och sitter och äter kycklingsoppa, hoppas på att febern kommer komma under kontroll, det kommer bli en väldigt lugn dag mao.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare! :( Krya på dig! kramar

2011-02-28 @ 21:24:39

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0