Red or Dead!



Red or Dead - bild lånad från google.

Idag när jag och E tittade på filmen så dök tanken upp i mitt huvud att jag vill göra något åt mitt tråkiga hår, efter operationen har jag tappat otroligt mycket och lockarna har försvunnit -Ja, ni läste rätt de är borta (95% iaf) så nu behöver jag inte alls platta ut mitt hår (lika glad för det är jag). Jag hoppas dock att jag kommer sluta tappa hår snart eller att det lugnar sig, har dock läst att det är en vanlig bieffekt och att det brukar sluta upp efter ett tag. Iaf, när filmen var klar gick jag och E till affären och jag shoppade denna röda färg, jag kommer nog inte lägga ut en bild på hur det blir som (man vet dock aldrig) men ni som känner mig kommer inte missa det (om ni inte är av manligt kön som tenderar att missa allt).

Jag och E har hunnit vara på bolaget idag och jag köpte hem en Asti för första gången på en herrans massa år, fyndade även en Minttu - Lakrists som ska provas imorgon när vi får främmande. Efter bolaget gick vi på Rutiga Duken och åt lunch, jag köpte en Provencale?bröd med fetaost och tomater i, riktigt mumsigt. När lunchen var avklarad gick vi hem till mig och kokade lite té och kikade på filmen, allt om allt så har dagen varit riktigt bra!

Just nu sitter jag och väntar på att färgningen ska vara klar så att jag kan skölja ur den och sen ska jag fortsätta att plocka ihop lite här, har hunnit dammsuga (allt utom sovrummet) och har tömt diskmaskinen! Det innebär att jag ska fylla en ny maskin, torka bänkarna och svabba lite, sovrummet får vänta till imorgon.

Oj, nu plingade klockan att det är dags att skölja ur håret, vi ses.

Kommentarer
Postat av: Carro

Kommer nog bli jättebra! Önskar jag fick se det sedan. :)



(P.S. Jag vet att jag inte kommenterat eller så på ett bra tag. Har varit mycket jobb och sedan är jag sjuk utöver det. Men jag har läst din blogg varje dag!)



Kram!

2011-02-12 @ 09:07:28

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0